Известие

Collapse
No announcement yet.

Клатене на оборотите 156 1.8 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
    А дали проблема не може да е алтернатора.На празен ход се върти с по ниска честота и ако ту зарежда ту не зарежда съответно мотора ту се разтоварва ту се натоварва и се мъчи да поддържа обороти.След като е толкова упорит проблема.

    ---------- Post added at 21:23 ---------- Previous post was at 21:21 ----------



    А от 97-а.
    Хехе, на знам! Занимавах се с проблема, докато притежавах такъв.
    Last edited by Доко; d.m.y г., 18:41.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
      Примерно 156 декември '98, и 156 април '99, се чипосват с различен софтуер, тази от '99 не клати обороти, '98-ма клати и след чипосване.
      Имах в предвид тези с мотроник 1.5.5. Там ECU и софтуера трябва да е еднакъв.

      Comment


      • Не си правя майтап, докато работех с едни генераторни двигатели имахме същия проблем, оказа се че платката която управлява напрежението на възбудителната намотка се прецаква щото не е предвидена да работи в условия на 5-6 ежедневни токови удара, вследствие на което колебае мощноста на генератора и оказва влияние на оборите на двигателя.По същия начин реагираше.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
          Ти си със 166, купи 156 от 98г, вече са и ефтинки, и може да почнееш с приключението. Имал съм 156, '98, 2.0тс, GTV 1.8тс, '99, и 166 2.0тс '99, проблема е единствено при 156.
          Четете внимателно, за коя модивикация, и от кои години е проблема, в английския форум е дискутирано доста.
          Както казах по-назад в темата, на 146ца 1.6 CF2, произведена 09.99 също имах такъв проблем...тоест и при по-късните ЦФ2-ки също го има това...4
          На колегата Abar7h, обаче, 146цата, която е първата половина на 98ма и е 1.6 ЦФ1 нямаше такива проблеми, но тя нямаше АБС.....та...който каза за АБС-а, може да е разкрил мистерията на клатенето, на оборотите.....
          Last edited by Satanism; d.m.y г., 22:05.
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • .

            Току-що разглобих един ABS-модул. Вътре има една малка платка с няколко голи чипа, покрити с едно прозрачно желе (на вкус не знам дали е добро ), две релета, два диода и електролитен кондензатор. Като се има предвид, че само кондензаторът може да си промени параметрите може би проблемът е някъде другаде...
            Attached Files
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • Както писах в една друга тема при мен клатенето изчезна с подмяна на клапанчето за картерни газове. Нищо не ви пречи да извадите тръбата и да я запушите за проба - отнема точно 2 минути. Ако спре да клати значи е от клапанчето. Ама щом ви се занимава с АБС, сваляне на табла, пинове....ваша си работа.
              Алфа 156 1,8ТС 1998г

              Comment


              • Колега Alamo, клапанчето беше сменено с чисто ново, барабар с чисто нов маслоустойчив маркуч. Ефект "0"-ев. Замислям се обаче доколко километража подава вярно информацията през пин 15...
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • Колега,най-вероятно смучи въздух след дебитомера:въздуховод преди дросела,или между двете половини на смукателния колектор, или оста на VIS (VIM),или черирите гумени съединения на смукателните тръби.

                  Comment

                  Working...
                  X